Globale Reisroute Vietnam 2012

In deze blog informeren we jullie over onse reisroute in Vietnam, waar we van Noord naar Zuid reizen.

We vliegen met Vietnam Airlines van Amsterdam naar Frankfurt en dan door naar Hanoi / Vietnam.

• Hanoi (2 nachten in Old Centre Hotel); acclimatiseren en cultuur opsnuiven
  • Halong Bay (1 nacht op een boot in het unieke Unesco gebied, Phoenix Cruiser)
  • Ninh Binh ( 2 nachten Legend Hotel en derde nacht in de nachttrein)
  • Hue (2 nachten Century Riverside)
  • Hoi An (3 nachten Orchid Harden Homestay) , al om 6 uur met het vliegtuig naar Nha Trang!
  • Whale island/ Nha Trang (3 nachten Whale island resort); heerlijk relaxen, snorkelen en wellicht duiken
  • Dalat (3 nachten in Ana Mandara Villas): op 1500 meter hoogte, een uitgestrekt landbouwgebied, waar groenten, fruit en koffie worden verbouwd en heel veel buitensport mogelijkheden zijn
  • Ho Chi Ming City (3nachten Kimdo hotel)
  • Mekong Delta in Can Tho (2 nachten)
  • Phu Qoc (luxe afsluiting in  Chen sea Resort & Spa, 3 nachten) op een tropisch eiland
  • Terugvlucht  van Phu Coq, naar HCMC , voor de laatste nacht Sherwood Residence en terugvlucht naar Amsterdam