family.reismee.nl

2012 Nog 10 nachtjes slapen

Beste familie en vrienden

Nog 10 dagen en dan vertrekken we naar Vietnam. Wij hebben er ontzettend veel zin en hebben alleen nog de dilemma's van wat we meenemen, maar vooral ook wat we thuis laten. Naast onze paspoorten, inentings papieren en credit cards, nemen we natuurlijk mee de voetbal en de klamboe voor Kay, (bij wie elke muggenprik op een olifantenbeet lijkt), de Nintendo DS en zijn favoriete knuffel voor Yvo, de snorkelspullen voor Gary en het fototoestel voor mij....hebben we nog wat andere keuzes te maken. Maar daar hebben we nog 10 dagen de tijd voor.

Als jullie nog tips hebben voor ons, dan horen we die graag!

Sylvia

Mireille Burema

Lieve Syl, Gary, Yvo en Kay,
Wat een fantastische reis gaan jullie weer maken! We gaan via jullie webblog meegenieten!!
Geniet van alle voorbereidingen en een goede reis naar het verre Oosten!
Liefs, Tjaart, Mireille en kinderen

Eric, Sylvie, Niels & Casper

Wat een leuke site, maar ook een werk om dit allemaal bij te houden. We houden vanuit Maleisië contact met jullie. Goede reis en heel veel plezier.

Bontje

Dag lieverds,

Jullie zijn natuurlijk al on track. Wat je vooral had moeten achterlaten zijn de zorgen over de euro, hoe het af gaat lopen met de PVV, Groen Links etc. Ik hoop wel dat julie je goede humeur en enthousiasme hebben meegenomen. Dan komt alles goedven wordt het veel genieten! Wij buffelen nog wel even door hoor! Ik hou jullie in de gsten de komende weken via het blokg.