family.reismee.nl

Gewijzigde terugvlucht naar Amsterdam

Niet geheel gepalnd hebben we onze vakantie met 2 dagen verlengd. Wat bleek nou onze vlucht zou gaan op 0.55 uur op de dag van vertrek. Door het tijdsverschil met NL en de rare vertrektijdhebben we ons vergist in de dag. Gelukkig kwamen we daar op tijd achter en niet toen we ons op het vliegveld ons melde. Het probleem alleen was dat we nog op het eiland Phu Qoc zaten, dus niet even snel naar de luchthaven van Ho Chi Min City konden komen om alsnog onze vlucht te halen. Er ging die dag geen vliegtuig meer naar het vaste land. Ik kan je vertellen dat het even stressen was toen we er achter kwamen. Maar we hebben onze reisorganisatie Tix.nl aan het werk gezet. Zij hebben voor een dag later dan wij dachten te vliegen, een vlucht geregeld. De extra kosten vallen ons nog mee. We vertrekken nu dus voor ons donderdag 2 aug en komen aan op 3 aug in NL. Dat betekent dat we gewoon nog een dagje extra hebben in HCMC. We doen het dus lekker rustig aan, dat vinden we helemaal niet erg. Groetjes van ons vanuit een warm en zonnig Phu Qoc, deze keer!

Tjaart en Mireille

Lieve Syl, Gary, Yvo en Kay,
Wij zijn net terug uit Normandië.... Erg mooi en interessant, maar de verhalen die we van jullie lezen bezorgen ons kippenvel! Wat een prachtige ervaring voor jullie en de kids. Geniet ervan en we kijken uit naar de volgende verhalen. Liefs, Tjaart, Mireille, Ingmar, Benthe en Olav