family.reismee.nl

2014 Indonesie (Java en Kalimantan / Borneo)

Beste vrienden en familie,

we gaan weer een nieuw avontuur tegemoet. Dit keer gaan we naar Indonesie. Daarmee komt een oude wens tot leven, namelijk op zoek naar de oerang oetang in Borneo. En aangezien we niet van files en veel toeristen houden maarwelvan ongereptheid en avontuurgaan we kijken hoe Kalimantan is. We realiseren ons dat we het daarmee onszelf niet gemakkelijk maken. Want het Maleisische deel van Borneo is echt betrer te bereizen, maar we gaan de uitdaging graag aan.

Afgelopen week zijn we wel heel erg geschrokken van het vliegtuigongeluk boven de Oekraine. Daar hadden we ook zomaar in kunnen zitten. We voelen ons dus wel heel erg betrokken bij hen die daar om het leven zijn gekomen en hun familie en vrienden die hen gaan missen en dit in hun leven weer een plekje moeten gaan geven. We denken aan jullie!

op reis volgen de verhalen

groeten Sylvia

Maike en steven

Lieve syl, car en kids. Blij wat van jullie te horen. We hebben veel aan jullie gedacht. Gelukkig lees ik jullie berichtje! Heel veel plezier en geniet van de mooie momenten. Liefs steven, maike, marit, floris