family.reismee.nl

2015 Technische problemen: KLM heeft 25 uur vertraging

Dat is pech, dan maar een dagje later weg.

Meer dan 3 uur hebben we vandaag in het vliegtuig gezeten voor er duidelijkheid was over de vlucht en al die tijd stonden we op Hong Kong airport stil. De 4e motor gaf problemen, onderdelen waren niet voorhanden en toen begon het tijdrekken, er werden troostkoekjes en water uitgedeeld. de lunch blijft uit....Uiteindelijk blijkt dat het vliegtuig toch niet meer vertrekt vandaag. Weer 2 uur later hebben we een mooie kamer op het airport hotel, trekken we de tas met vuile was open en graaien onze zwemspullen eruit. Een hele dag verspild met wachten, wachten en wachten. Een frisse duik kunnen we wel gebruiken! je zult begrijpen dat we niet de enige in het zwembad en bij het diner uffet aanschoven, met ons de andere 300 passagiers. We leren ze al aardig kennen ????????????????
We gaan het morgen weer proberen. Eens kijken of de motor dan wil starten en we alsnog aan de reis naar huis kunnen beginnen. Het is jammer dat we op deze dag niets van Hong Kong hebben kunnen zien en ook morgen op zo'n tijdstip vertrekken dat we ook dan niet even naar de stad kunnen afreizen. Helaas het is niet anders....laten we er maar vanuit gaan dat de motor goed genoeg gerepareerd wordt en we alsnog naar huis kunnen.

Tjaart en Mireille

Een dag langer vakantie...