family.reismee.nl

2018 Voorbereidingen voor Sri Lanka

Dit jaar gaan we naar Sri Lanka, een eiland vlakbij India en ongeveer zo groot als Nederland en België bij elkaar. Een prima land om in ruim 3 weken door heen te trekken met mooie stranden, natuurparken, bergachtig landschap met theeplantages en uiteraard veel boeddhistische en hindoeïstische bezienswaardigheden. Genoeg mogelijkheden om op avontuur te gaan, te relaxen en cultuur op te snuiven. We hebben de route zelf gepland en de meeste overnachtingen al geboekt. Dat geeft wat rust en comfort tijdens het reizen. We slapen soms in luxe hotels, maar ook heel basic en soms zelfs in tenten.

De laatste inentingen hebben we gekregen, tegen buiktyfus en de rugzakken gekocht. We gaan namelijk veel met het openbaar vervoer reizen en dan is een rugzak wel zo makkelijk! De jongens zijn 14 en 15 jaar dus prima in staat om op deze manier te reizen. We hebben er alle vier erg veel zin in en kunnen niet wachten. Toch nog eerst een week werken en dan vertrekken we op 15 juli 2018 vanuit Düsseldorf, naar Dubai. Daar stappen we over op het vliegtuig naar Colombo.

Op de terugweg gaan we nog 3 dagen naar Dubai. Daar vieren we Yvo zijn 16e verjaardag en de volgende dag vliegen we door naar huis. Super veel zin in! Als je onze reiservaringen wil volgen laat het weten dan zetten we je op de mailinglist.

Groet sylvia

Yvonne

Veel plezier en heelhuids weer terug naar huis aub!

Theo &Jossie

Wij hopen dat jullie n geweldige reis gaan maken , en ook gezond weer terug keren.

(O)ma

Ik hoop dat jullie een fantastische reis maken.Met weer, meer, nieuwe indrukken en
veel plezier .Fijn dat ik het mag volgen.

Sarina

Wat een mooi vooruitzicht! Ik kijk uit naar de foto’s en de reisverslagen ! Nog een weekje werken en dan mogen jullie gaan genieten.

Jan en Lillian Moor

Het zal vast weer een mooie reis worden en we kijken uit naar jullie reisverslag

Tjaart en Mireille

Heerlijk hoor, weer zo'n mooie reis in het vooruitzicht. Geniet van de laatste voorbereidingen!

Wil

Nog maar twee dagen en de mooie reis kan beginnen, heel veel plezier alvast.
Ik kijk uit naar jullie reisverslag.